Selinus Beach Club Hotel

Alanya
Alanya gazipaşa mevkiinde, denize sıfır konumda inşa edilmiş olan selinus beach club hotel, 45 oda kapasitesi ile hizmet vermektedir. odalarında; split klima, mini bar, tv, kasa, saç kurutma makinesi, telefon, halı zemin bulunmaktadır. kendine ait özel plajı bulunan otelde, açık yüzme havuzu ve çocuk havuzu, tek bant su kaydırağı mevcuttur. ana restoran, havuz başı restoran, plajda balık ve snack restoran, havuz bar, plaj bar, teras disko bar selinus beach club hotelde bulunan yiyecek ve içecek üniteleridir. masa tenisi, trekking, balık tutma, okey, yat turu, bisiklet, canlı müzik, satranç, tavla, mini futbol, plaj voleybolu otelde bulunan aktivitelerdir. selinus beach club hotel, alanya merkeze 40 km, gazipaşa havaalanına 8 km, antalya havaalanına 180 km mesafededir.
  • 45 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Aile Odaları
  • Oda Servisi
  • Odaya Kahvaltı Servisi
  • Oyun Odası
  • Özel Diyet Menüleri (İsteğe Tabi)
  • Özel Plaj Alanı
  • Restoran
  • Restoran (Alakart)
  • Restoran (Büfe)
  • Snack Bar
  • Şnorkelle Dalma
  • Teras
  • Toplantı / Ziyafet İmkanları
  • Transfer Servisi (Ücretli)
  • Tur Masası
  • Ütü Hizmeti
Halil...
ağustos 2012 de selinus otelde 3 gün ailemle tatil yaptık. kalite, ucuzluk, güleryüz ve sakin bir ortam arayanlar için bulunmaz bir fırsat bu otel. açıkçası çekinerek gitmiştim ama otel de kaldıktan ve de orhan usta nın yemeklerini yedikten sonra diyecek bir şey yok. teşekkürler selinus ailesi.
Fatih...
kız arkadaşımla 3 gün kaldık. antalya havalimanından sonra saatlerce kara yolculuğu sonunda anca varabildik ve gidene kadar kaç vesait değiştirdiğimi hatırlamıyorum. haliyle otele 5 saat geç giriş yaptık, yani gideceğiniz gün uçakla gelicekseniz otele giriş saatinizden 5 saat önce yola çıkmanızı tavsiye ederim. selinus; yorumlardan da anlayabileceğiniz üzere tam bir aile yeri, sevgilinizle gitmenizi tavsiye etmem. çünkü rahatsız edici bakışlara maruz kalabiliyosunuz, gerçi bunda otel yönetiminin bir kusuru yoktu aile olan her yere gittiğinizde bu durumla karşılaşabilirsiniz. yalnız kafamıza takılan birkaç nokta vardı şöyleki; otelin garson şefini hiç gülerken görmedik memnuniyetsiz bi tavrı vardı ve akşam havuz barda alkollü ve alkolsüz içkinin son bulduğu vakte 5 dakika kala içki istediğimde zorla servis etti. ama sitede 22:30 yazıyodu ve benim tam o saate kadar alma hakkım vardı. sonraki günün sabahında ise biraz geç uyandık ve geç kahvaltıya indik. indiğimizde tüm müşteriler kahvaltısını erken yapıp bitirmişti bitek biz kalmıştık, biz saat 11'de kahvaltı istediğimizde hazırlayamayız demeye getirildi ve isteksiz bir şekilde isterseniz hazırlayabiliriz dendi. biz de üstelemedik durumu mazur görüp 12'deki öğle yemeğini bekledik. otelin eğlence kısmına gelindiğinde tamamen vasat bir durum söz konusuydu, her akşam ankara havası türü şarkılar çalındı. kendimizi düğünde hissettiğimiz için akşamları sahile gidiyorduk. yine de biz bu olanları işin eğlence kısmından bakmayı bildik ve güldük eğlendik. çok pahalı biyer olmaması olanları görmezden gelmemizi sağladı, kaldı ki kusursuz biyer istiyosak biraz parayı gözden çıkarıp başka biyere gidebilirdik o yüzden keşke gitmeseydim demiyorum. sonuç olarak çocuklu aileler için ideal fiyat olarak da uygun bir otel. sevgilerimle.