Petunya Beach Resort Bilgileri

;
  • 251 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Animasyon Ekibi
  • Faks / Fotokopi
  • Fitness Merkezi
  • Güneşlenme Terası
  • Havaalanı Servisi (Ücretli)
  • Hediyelik Eşya Dükkanı
  • Hızlı Check-in / Check-out
  • Kano
  • Kuaför / Güzellik Salonu
  • Kuru Temizleme
  • Masaj
  • Masa Tenisi
  • Oyun Odası
  • Özel Diyet Menüleri (İsteğe Tabi)
  • Özel Plaj Alanı
  • Tesis Bünyesindeki Mağazalar
  • Türk Hamamı / Buhar Banyosu
Rasim...
iki yıl peşpeşe talimimi burada yaptım bu yil degisiklik olsun diye bodrumda başka bir yerde yaptim tatilde insan rahat ve huzur arar tum yorgunlukları atmak icin mağlesef bu sene orahatı huzuru bulamadim amma bekle petunya bir ay sonra oradayim
Leren...
Arkadaş tavsiyesi ile gittiğimiz otelde 5 gece kaldık. giriş yaptığımız gün resepsiyon personelinin suratsızlığını yoğunluklarına verdik çok sorun etmedik, çıkışa kadarda kendileri ile pek işimiz olmadı zaten. otel giriş saati 14 çıkış saati 12dir bunu herkes bilir zaten. görev gereği girişte bir kez bildirilir. yaşadığımız sorun şöyle; son gün saat 11 gibi telefon çaldı. açmamla birlikte resepsiyondan arayan bayan, bugün çıkış yapıyorsunuz sanırım bir sıkıntınız, ihtiyacınız var mı, 12 de boşaltabilir misiniz demek yerine, bugün çıkış yapmanız ve 12 de odayı boşaltmanız gerekiyor diye sert bir ses tonu ile konuşunca saat daha 11 toparlanıyoruz diyerek telefonu kapattım. aradan tam 15 dk. sonra kapı çaldı. temizlik görevlisi resepsiyondan gönderildiğini temizlik için geldiğiniz söyledi. otel çıkış saatinin 12, yeni giriş saatinin 14 olmasına rağmen, telefonda toparlanıyoruz dememe rağmen temizlik görevlisinin kapıya dayanması ne büyük bir saygısızlık, bir çok şehirde bir çok otelde konakladım böyle rezalet görmedim. otel müdürü ile görüşmek istedik. resepsiyon sorumlusu olduğunu söyleyen fatih bey isminde biri müdür ile görüşmemizi engelledi. ayak üstü dinledi, haklısınız ben ileteceğim size döneceğim gibi klasik laflarla geçiştirdi. ne dönen var ne arayan.. anahtarı bırakmak için resepsiyona geçtik sadece anahtarı aldılar, memnun kaldınız mı, gene bekleriz falan demedikleri gibi ne otel görevlileri ne aracılığı ile gittiğimiz e** tur yetkilileri uğurlamaya güle güle demeye bile kalkmadılar. biz valizlerimiz alıp öylece kırgın ve üzgün ayrıldık otelden. bu olay yaşanana kadar her şey den memnunduk oysa. birde 5 gün boyunca hiç çarşaflar değişmedi, yemekler lezzetli ve çeşit çok, içecekler uyduruk değil kaliteli ve tanıdık markalar. yemekhane ve bar personeli ilgili ve güler yüzlü ama resepsiyon personeli berbat, suratsız iletişim sıfır, eğitimsiz, bilgisiz, fitness center nerde diye sorduğumuzda bilmiyoruz diye yanıt aldık, düşünün artık.... bu son gün olayı yaşanana kadar tekrar tercih etmeyi bile düşünüyorduk ama bir daha asla... ne demişler güleryüz olmadıktan sonra bal baklava döşeseler boş.. eğer güler yüzle karşılanmak ve uğurlanmak güzel bir tatil geçirmek mutlu ayrılmak istiyorsanız asla tercih etmeyin