Lidya Sardes Thermal & Spa Hotel

Salihli
Manisanın salihli ilçesinde yer alan lidya sardes thermal & spa hotel, salihli merkeze 2 km, izmire 80 km havaalanına 107 km mesafededir. 123 adet ana bina ve apart odası ve 69 adet suit apart odası bulunmaktadır. tüm odalarında fransız balkon, halı zemin, minibar, ulusal ve uluslararası uydu yayınlı tv, müzik yayını, direkt çıkışlı telefon, çalışma masası, özel banyo malzemeleri, saç kurutma makinesi, wc, banyo, küvet, duşa kabin, havlupan, merkezi klima, yerden ısıtma kalorifer sistemi, emanet kasası, internet bağlantısı mevcuttur. lidya sardes termal otel bünyesindeki faustina spa farklı konsepti ile iyileştirici termal suyu, rahatlatıcı masaj çeşitleri, vücut bakımları, yenileyici cilt bakımları uygulamaları ile sizleri farklı bir dünyaya taşıyacak. konaklamanız boyunca faustina termal & spa nın termal havuzlarından, saunasından, buhar banyosundan, kar çeşmesinden ve fitness salonundan keyfinizce faydalanabilirsiniz. faustina spa merkezinde 2 adet termal havuz, termal banyolar, 1 adet açık havuz ve açık çocuk havuzu, 2 adet türk hamamı, sauna, buhar odası, çamur banyosu, kar çeşmesi ve masaj odaları bulunmaktadır.
  • Bahce Apart Suit Oda
  • Corner Room
  • Dubleks Apart Suit Oda
  • Köşe Oda
  • Standard Room
  • Standart Oda
  • 123 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Animasyon Ekibi
  • Hediyelik Eşya Dükkanı
  • Hidromasajlı Küvet
  • Isıtma
  • Kapalı Yüzme Havuzu (Yıl Boyu)
  • Kuaför / Güzellik Salonu
  • Masaj
  • Masa Tenisi
  • Oda Servisi
  • Odaya Kahvaltı Servisi
  • Oyun Odası
  • Özel Diyet Menüleri (İsteğe Tabi)
  • Restoran
  • Ütü Hizmeti
  • Vıp Oda Özellikleri
Serhan...
Maalesef eşimle birlikte planladığımız haftasonu kaçamağı için Lidya Sardes Oteli tercih ettik. Dağın eteğinde güzel bir konumda, hoş bir mimariye sahip olması ve izmir'e yakınlığı tercih nedenimizdi. Kabus 12 de giriş yaptığımız otelde "odanız az sonra hazır"cümlesinden sonra odamıza anca 14:00 da çıkmamızla başladı. Halkla ilişkiler müdürü nazik bayana durumu ilettim. Kendisi özür dileyerek, konaklamamızın kalan bölümünde çok memnun kalacağımızı hoş bir dille ifade etti. Termal bölümüne indiğimizde ve termal havuzu gördüğüm an nasıl bir kandırmacanın içine düştüğümüzü anladım. Web sitesinde ifade edilenin ve görünenin aksine faydalanabilceğimiz yalnızca bir adet, küçücük,bakımsız bir havuz vardı. Küvet ten biraz büyük dışarıya açılan kısmınıda unutmamak lazım tabi ki! Birsonraki durağımız olan hamama girmek istediğimizde önce içeride kese yapan arkadaşın 15 dakika sonra gelin uyarısıyla dışarı çıktık. neyseki bu durumu kabullenmeyip hakkımızı arayınca içeri girdik. Herhalde kısa tatilimizin en olumlu yanı olan masajdan sonra(ki oldukça pahalı) odamıza çıktık. Anahtarımızı masaj odasıda unuttuğumuzu farkedip durumu ilettiğimizde anahtarı alamayacaklarını, ama biz odaya çıkarsak yeni bir anahtarı hmen göndereceklerini ifade ettiler. Bunun üzerine duş almış halde ıslak kıyafetlerimizle odamızın kapısının önünde yarım saatlik bekleyişimiz başladı. Eşimin beni sakinleştirme çabalarıyla temizlik görevlisinden rica ederek anahtarımıza kavuştuk. odamıza geldiğimizde eşim üşüdüğünü ifade etti ve havalandırmayı açtım. Bir terslik olduğunu farketmeme rağmen durumu eşime belli etmeden havalandırmayı kapattım çünü soğuk üflüyordu. yemeğe indiğimizde insanlar kapının açılmasını bekliyordu. İçeriye ilk girenlerden olmamıza rağmen garsonlar tarafından bir türlü istediğimiz yere oturmamıza engel olundu. Yokş urası rezerve,yok burası grup,yok orası 6 kişilik!!!!!Bizi 2 kişilik tam servis alanının dibinde bir masaya ısrarla oturtmaya çalışmalarından sonra doğalolarak sinirlenerek o esnada bütün masaların da dolmasından dolayı kenarda birmasanın köşesinde yer bulabildik. Son derece amatörce hazırlanmış kötü bir menü,eğitimsiz ve yetersiz servis elemanları, ve artık çağdışı diyebileceğim yemekte içtiğimiz 2 kola için garsonun yanıma doğru eğilip"beyefendi içecekler ücretli, oda numaranızı alabilir miyim?" sorusundan sonra odamıza çıktık. odamız bu sefer benim de inkar edemeyeceğim kadar oğuktu. İkinci denemeden sonra havalandırmada bir problem olduğu aşikar oldu, çünkü oda ısınacağına soğuyurdu.resepsiyon teknik servisiodamıza yönlendirdiğinde özetle öyle istersem soğuk, istersem sıcak yapamayacağımı, zaten üşünecek bir hava olmadığını öğrendim. Israrlarımız sonrasında yarım saat sonra nihayet sıcak fonksiyonunun aktif hale gelmesini sağlayabildik. bu arada havalandırmanın gürültüsüyle bırakın uyumayı, bırıkın televizyonun sesini duymayı, yanınızdakikini zor duyabildiğiniz ,için bir süre sonra kapattık ve yorganlara sarıldık. Kabusun bittiğini sanıyorduk ama derme çatma fitness salonunda kendi imkanlarımla, 30 drece sıcaklıkta havalandırmasız bir ortamda çalışmaya çalıştktan sonra saat 10'da kahvaltıya indi,ğimizde durumun böyle olmadığını anladık. Yiyecek tepsilerinin yarısı boştu. Devamının olup olmadığını sorduğumda gördüklerimizin kalanlar olduğu ve devamının olmadığını içerde duran 20 yaşlarındaki suratsız aşçı çırağından öğrendik. Bu arada kendi kendine söyleniyordu:"açgözlü insanlar yyecekleri kadar almıyorlar ki!!"bulabildiklerimizle idare ettikten sonra biran önce bu şakanın bitmesi için odamıza çıktık ve 5 dakika içinde aşağıya indik. Çıkış işlemlerimizi yaptıktan sonra yetkili birisiyle görüşme talebim müdürün 2 saat önce bir uğradığının, ve şu an böyle bir görüşmenin mümkün olmadığının bildirilmesiyle reddedildi. arabamıza binip(bu arada eşyalarımızı kendimiz taşıyarak, çünkü bellboy tuvaletteymiş!!) artık bittiğine sevinerek yola koyulduk. Bir on dkika kadar yolculuktan sonra eşimin bir vesile ile cüzdanıma bakmasıyla kimliğimin olmadığını gördük. Otele geri döndüğümüzde "a, görüyor musunuz diğer grupların içine karışmış kimliğiniz!!) cevabıyla karşılaştık. Sözün bittiği yer olarak tarifleyebileceğim bu olaydan sonra kısa bir sinir boşalması geçirerek yola koyulduk. Bu kadar amatörce, özensizce ve sadece müşteriyi yolunacak kaz gözüyle gören işletmeden aklımda kalan tek iyişey halkla ilişkiler müdürü bayanın odamıza jest olarak gönderdiği meyva tabağıydı.
Cüneyt...
gerçekten pırıl pırıl tertemiz ve güleryüzlü personelle dolu bir tesis.çok mutlu kaldık herkese tavsiye ederim....bütün çalışanlara teşekkürler...