Larissa Phaselis Princess Hotel

Kemer
Larissa phaselis princess hotel antalya kemer tekirova mevkiinde, denize sıfır konumda, tahtalı dağının eteklerinde, doğal çam ormanlarının içerisinde yer alır. otel bünyesinde, açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, aquapark, fitness center, sauna, hamam, masaj, jakuzi, masa tenisi, voleybol, disko, dart, gün boyu animasyon aktiviteleri mevcuttur.larissa phaselis princess hotel antalya havaalanına 73 km uzaklıktadır
  • 385 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Akşam Eğlencesi
  • Fitness Merkezi
  • Gece Kulübü / Dj
  • Güneşlenme Terası
  • Havaalanı Servisi (Ücretli)
  • Hediyelik Eşya Dükkanı
  • Tesis Bünyesindeki Mağazalar
  • Tesis Bünyesinde Mini Market
  • Tesis Bünyesinde Su Sporu Olanakları
  • Transfer Servisi (Ücretli)
  • Tur Masası
  • Türk Hamamı / Buhar Banyosu
  • Ütü Hizmeti
Yeliz...
dün akşam geldik zen phasalisten güzel bi tatildi otel için yazılanlardan çok gidip görmek en iyisi tavsiyem lütfen acımasız eleştirelere kanmayın biz iki çocuk ile çok mu çok eğlendik olumsuzluklar elbette vardır ama bakış açısı güzel olunca herşey güzel olur iyi tatiller..........
Ceren...
arkadaşlar 9 temmuz 2017 tarihinde otele giriş yaptık herşey çok güzel gidiyordu fakat dün geceye kadar yemek konusunda sorun yaşadım. akşam saat 11.30 da restoran a indik hamile olduğum için acıkınca bişeyler atistirmam gerek şekerim düşüyor fenalasiyorum bi çalışana durumumu anlattım ve bir parça ekmek içine birazcık peynir rica ettim çalışan beyefendi müdürüme sormam gerek dedi tabi dedik o sırada kendisine müdür denilen kişi neoldu diye sert bir tavırla calisanina seslendi gidip durumu söyledi çorba saatinde gelsinler diye sesini yükseltti tabiki ben sinirlendim ve bu şekilde konuşulmaz biz artı bi durum olmasa zaten söylemezdik ben söyledim ve lobiye gittim oradan yardım istedik onlarda yardımcı olamadı ucret karsiligi istedik yine olmadi yani arkadaşlar eğer hamileyseniz kesinlikle burayı tercih etmeyin yakın biryerde yokki bişeyler yemek için saolsun lar sinirden açlıktan uyuyamadım. gece 00.00 de baslayan çorba faslinada sinirden gitmedim. şef denilen bey bence önce müşteri ile nasıl konuşması gerektigini öğrenmesi gerek ses tonu oyleymis. hamile bir insana 1 parça ekmek vermedi koskaca otel saolsun lar bunun vebali ile rahat rahat iş yapsınlar bakalım 1 parca ekmek onları fakir eder mazallah