Kleopatra Royal Palm Hotel Bilgileri

Alanya
Kleopatra royal palm hotel, alanya şehir merkezinde, cleopatra plajına 100 metre mesafede, 188 oda 396 yatak kapasitesi ile hizmet vermektedir. odalarında; split klima, uydu tv, müzik kanalı, kasa, telefon, minibar, duş, wc, fön makinesi, balkon, seramik zemin bulunmaktadır. cleopatra plajından ücretli olarak faydalanılan kleopatra royal palm hotelde; açık yüzme havuzu ve çocuk havuzu, kaydıraklı havuz mevcuttur. sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeklerinin açık büfe olarak sunulduğu ana restoran beach bar ve pool bar yiyecek ve içecek hizmeti veren ünitelerdir. otelde, animasyon, bilardo, çocuk parkı, dart, fitness center, masa tenisi, plaj voleybolu, su sporları, sauna, masaj, türk hamamı aktiviteleri mevcuttur. kleopatra royal plam hotel, antalya havaalanına 118 km mesafededir.
  • 188 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Yıl Boyu)
  • Aile Odaları
  • Faks / Fotokopi
  • Fitness Merkezi
  • Güneşlenme Terası
  • Havaalanı Servisi (Ücretli)
  • Isıtma
  • Türk Hamamı / Buhar Banyosu
  • Ütü Hizmeti
Nalan...
Eşimle birlikte Bodrum dan 2 günlüğüne feribotla Datça' ya geçtik. Datçayı hep merak ediyorduk ve çok beğendik. Tesadüfen Mare Hotele gittik ve 2 gece orada kaldık. Müşterilerin çoğunluğu otelin müdavimleri idi. Otel tam bir aile oteli. Herkes çok sıcak ve güler yüzlü. Çok memnun kaldık. Yine yolumuz düşerse, yine gideceğiz. Her şey için çok teşekkürler.
Asuman...
sitenizdeki müşteri yorumundan referansla gittik gerçekten çok memnun kaldık.otelinkonumu ,deniz genel temizlik,yemek kalitesi,personelin hizmeti ve güleryüzü bizi çok memnun etti.Dinlenmek ,denizden faydalanmak güzel yemek yemek isteyenler için...