Grand Belish Hotel

Kuşadası
Kuşadası davutlarda denize sıfır, özel plajı bulunan grand belish hotel, havalimanına 100, kuşadası merkezine 15 kilometre uzaklıkta bulunmaktadır. herşey dahil konsette hizmet veren 177 odalı bir tesistir. tesisin odalarında standart donanım olarak balkon, halı zemin, koltuk, mini bar, tv, telefon, saç kurutma makinesi, küvet, merkezi klima ve kasa bulunur. grand belish hotel misafirleri tatilleri süresinde tesisin sunmuş olduğu bebek bakıcısı, kuaför, alışveriş merkezi, masaj, kese, doktor, fotoğrafçı, bilgisayar oyunları, tenis kortu, su sporları, hamam, sauna, otopark, bilardo, basketbol, voleybol, futbol, dart, animasyon, fitness salonu, plaj voleybolu, kassandra ana restaurant, poseidon pool ve snack bar, fish a la carte restaurant, lobby bar, teras bistro, disco bar, spa bar, açık yüzme havuzu, kapalı yüzme havuzu, çocuk havuzu, mini club, mini disko gibi hizmetler alırlar.
  • Genis Oda
583.6
  • 177 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Animasyon Ekibi
  • Emanet Kasası
  • Engelli Konuklar İçin Olanaklar
  • Fitness Merkezi
  • Kapalı Yüzme Havuzu (Yıl Boyu)
  • Kuaför / Güzellik Salonu
  • Türk Hamamı / Buhar Banyosu
  • Ütü Hizmeti
Duygu...
geçtiğimiz hafta otelde konakladık burada yazılanlardan endişeli bir şekilde gittik ancak otelden çok memnun kaldık. bir kere otelin personeli on numara, ne istesek tabi efendim hemen cevabını aldık ve yerine getirildi. yemekleri çok güzel bir lokma döktüler sıcak sıcak bir pankek yaptılar krep vs. vs. derken hopp 3 kilo aldık geldik. havuz temizdi, denizin kum olması çocukların oynaması için ideal çocuk havuzu çok güzeldi, otel temizdi 2 ufak sıkıntı yaşadık sadece,1. deniz biraz dalgalı 2. banyonun yerde gideri yok o yüzden hergün odamız temizlenmesine rağmen otelden ayrılacağımız gece banyodan kötü kokular gelmeye başladı banyonun ıslandığını ve suyun gidecek yeri olmadığı için koku yaptığını düşünüyoruz. velhasılı güzel bir oteldi otelde konaklayanlar da elit geneli türk insanlardı. son olarak şunu da belirteyim 5 yıldızlı 3 yıldızlı yıldızsız her tür otelde sık sık konaklayan bir aile olarak yazıyoruz bu yorumu.
Yüksel...
ailece planladığımız tatil tamamiyle kötüydü 5 yıldız değil 3 yıldız. ne ummutlarla geldik neler görük dönüyoruz bunu şuan sahilde yazıyorum. çok karışık insan var içerde statü belli değil.birde sendika olduğu için muhattap bulamıyorsun. su sporları yok. hamam çalışmıyor. yemekler yetersiz ve mide yanması yapıyor. sinema salonu kapalı. deniz kumlu fakat dalgalı yüzülmüyor . havuzu güzel ama 185cm oyun salonları yetersiz. çalışan personel süper hatta harika . organizasyon kızlar çok lakayit konuşuyor. herşey dahil ama votka max , rakı sırdem . şarapları çok acı ... ben memnun kaldım mı kalmadım. ama verdiğim paradan dolayı kalmak zorundayım... tatil bitti ve dönüyoruz .