Emir Fosse Beach

Alanya
Alanya obaköy mevkiinde, denize 50 metre mesafede bulunan emir fosse beach hotel, 86 oda 230 yatak kapasitesi ile hizmet vermektedir. odalarda, tv, telefon, klima, kasa, fön makinesi, duşa-kabin bulunmaktadır. alt geçit ile geçilen özel plajı bulunan otelde; 1 adet açık yüzme havuzu, 1 adet çocuk yüzme havuzu mevcuttur. plajda şemsiye, şezlong, minder ücretsiz olup, yiyecek ve içecekler ücretlidir. otelde, kapalı restoran, servis bar, havuz bar, snack bar ve plaj bar bulunmaktadır. emir fosse beach hotelde, gündüz ve gece animasyonları ile çocuklar için mini club ve akşamları çocuk animasyon etkinlikleri, masatenisi, su topu, dart ve plaj voleybolu, hamam, sauna, masaj gibi aktiviteler yer almaktadır. otelde ayrıca; fotoğrafçı, rent a car, su sporları, dalış okulu, çamaşırhane hizmetleri, doktor ve bebek bakıcılığı hizmetleride mevcuttur. emir fosse beach hotel, alanya şehir merkezine 4 km, antalya havaalanına 130 km mesafededir.
  • Standart Oda
245.7
  • 90 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Araba Kiralama
  • Dart
  • Emanet Kasası
  • Faks / Fotokopi
  • Havaalanı Servisi (Ücretli)
  • Klima
  • Türk Hamamı / Buhar Banyosu
  • Ütü Hizmeti
Hüseyin...
16-20 temmuz 2012 tarihleri arasında mükemmel bir hafta geçirdik.animasyonlar güzel yemekler güzel içecekler çeşitli ve güzel en önemlisi personelin güleryüzlülüğü.evet tatilimizin bu kadar mükemmel olmasında emeği geçen herkese çok teşekkürler.servis konusunda osman adlı arkadaştan şikayetçi idim ama olsun oda otelin nazarlığı olsun... turistlere kokteyl var ama biz sorunca yok.havuz başında sulu şakalarda yabancıların yaptıklarına ses çıkarmayan osman bana sert çıktı gerçi cevabını aldı ama dediğim gibi otelin nazar boncuğu olsun.sayın yetkililer gelecek sene havuzda bulunan aquanın sabah ve akşam 1'er saat yerine daha fazla saat açık kalmasını talep ediyoruz.yoksa gelmem haaa :))) şaka şaka yine orada olacağım animasyon ekibine de sevgiler saygılar bizsiz plajda ateş dansı eğlencesi yaptınızya daha ne diyeyim :)) herkese tavsiye ediyorum.herşeyi mükemmel özellikle odaya yapılan sürprizler :)))
Burcu...
harika bir tatil geçirdik. 18 ağutosta giriş yaptık otele.inanılmaz eğlenceli bir hafta geçirdik.çalışanları çoook güler yüzlü.tatil bitti ama biz hala barmen arkadaşlarla görüşüyoruz.2 çift olarak gittik ben bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim.ilk başta tereddüt yaşadık acaba nasıl diye.ama bundan sonra sürekli olarak oraya gitmeyi planlıyoruz.gitmek isteyen arkadaşlarada kesinlikle tavsiye ediyoruz.yemekler annelerimizin yemekleri gibi gerçekten mükemmeldi.şimdiden iyi tatiller herkese..