Atlantique Holiday Club

Kuşadası
Denizin yakınındaki atlantique holiday club, açık yüzme havuzu, ücretsiz kablosuz internet ve özel plaj alanı vardır. lcd televizyon ve deniz manzaralı balkon sunan klimalı odaları vardır. holiday club atlantique'in odalarında modern mobilyalara yer verilmiştir. tüm odalarda saç kurutma makinesi içeren özel banyo vardır. her gün açık büfe kahvaltı servis edilmektedir. otelin büfe restoranında geleneksel lezzetler ve uluslararası yemekler hizmeti verilmektedir . akilia beach alakart restoranda deniz ürünlerinin de tadına bakabilirsiniz. atlantique holiday club spa merkezinde türk hamamı, sauna ve masaj hizmetleri vardır. tesiste bilardo, dart ve masa tenisi oynayabilirsiniz. ayrıca çocuk oyun alanı da vardır. kuşadası şehir merkezine sadece 9 kilometreuzaklıktaki otel, antik yunan kenti efes'e arabayla 30 dk.lık mesafededir. izmir adnan menderes havaalanı arabayla 1,5 saat uzaklıktadır. otel içinde ücretsiz özel otopark vardır.
  • 415 Oda
  • 24-saat Açık Resepsiyon
  • Açık Yüzme Havuzu (Sezonluk)
  • Animasyon Ekibi
  • Tesis Bünyesinde Su Sporu Olanakları
  • Türk Hamamı / Buhar Banyosu
İlke...
öncelikle kendimi tanıtayım 29 yaşında evli 1 çocuk babasıyım.mesleğim spor olduğu için sayısız otelde kaldım bu yüzden otel konusunda biraz tecrübeliyim.şimdi gelelim otele,ben kişi başı 44 tl ye kaldım dostlar 44 liralık otelden ne beklersiniz???şöyle söyliyim biz annem babam eşim oğlum ve ben 5 kişi gittik...otelde tadilat nedeniyle bazı odalarda sıkıntı vardı..ama bizim şansımıza biz yeni odalarda kaldık,bi odada tv yoktu onuda 2 gün baskı yaptık sonra odamıza taktılar.yani bizim kaldığımız odalar 5 yıldızlı otel kadar iyiydi..tabi bu braz bizim şansımızdı kötü odalar da varmış duydum ama önümüzdeki yaz tahminimce onlarda yenilenir.her sabah odamız temizlendi havlularımız deyişti.gelelimotelin geneline otelin bahçesi mükemmel heryer yem yeşil ağaçlar çimler hatta benim oğlum emekliyodu o zaman çimlerde çok rahat ettik..plajı güze,l kum öğle kalabalık falan deyildi bizim zamanımızda..2 adet havuz var biri kaydıraklı çocuklar genelde orayı tercih ettiği için braz kalabalık ve gürültülü ama diyer havuz daha sessiz ve daha temiz doğal olarak kalabalık olan havuz braz daha kirli olur.yemeklere gelince öyle söylendiği gibi sıkıntılar yok.çok fazla çeşit olmasada yeterli ve temiz.hiç bi yemeğin bittiğini kalmadığını görmedim..tabiki bu fiyata biftek pirzola kimse beklemesin..animasyon çok kaliteli deyil ama ekip gerçekten çok sıcakkanlı herkesle tanışıp ilgileniyolar hatta arkadaş oluyolar.. arkadaşlar bizim halkımız kıldır 40liraya tatil yaparlar yemekte pirzola ister,barda viski ister bide bağırır çağırır oteli satın aldı zanneder..velasıl arkadaşlar otel gerçekten güzel vallaha benim beklentimin üstündeydi keyifli bi tatil yaptık.seneye bu sıkıntılar daha az olucaktır.. tadilattan sonra bu fiyatlara olucağını zannetmiyorum çünki otel gerçekten güzel..son olarak tavsiye ediyorum bu fiyatlara harika bi otel..teşekkrler..
Özgül...
Otele 2. gidişimiz oldu. Kalabalık gittik. 5 aile olarak. Eskisine göre baya değişmiş durumda. Fakat eski olan odalarda eksik çok. Buzdolabı, tv., telefon konulmalı. Sanırım yeni odalarda varmış ama eski odalarda eksik çok. Ayrıca üst katlar için asansör düşünülmeli mutlaka. Garsonlar süper çalışıyorlar hepsine sonsuz teşekkürler. Animasyon ekibine 100 üzerinden 100 puan. Hepsi ayrı ayrı yetenekli. Çok eğlendik. Yasmin'e, Roberto'ya, Dennis'e, Bianca'ya çok teşekkürler. Yemekler süperdi. Balık ızgara, adana kebap, çiğ köfte, mantı, vb.... bir çok türk yemekleri çıkıyor. Havuzları güzel. (Asansör yapılırsa, eski odaların eksiklikleri giderilirse, ve odaların temizliğine biraz daha dikkat edilirse, şampuan ve tuvalet kağıtları konulması unutulmazsa, ayrıca çarşaf ve havlular daha yeni olursa) daha iyi olacağına inanıyorum. Ama genel olarak çok güzel bir tatil geçirdik. Otelden memnun ayrıldık. Tavsiye ederim.